Om os

Musikskolen SPIL OP i Glostrup, Rødovre og Høje-Taastrup er funderet i tre folkeoplysende foreninger, der tilbyder voksenundervisning i henhold til folkeoplysningsloven. Foreningerne er medlem af landsorganisationen Dansk Oplysnings Forbund DOF (www.danskoplysning.dk)

Velkommen til 38. sæson

Musikskolen SPIL OP er både for dig, der gerne vil lære at spille, og for dig, der gerne vil videreudvikle dine evner og din teknik. Og et stærkt supplement til alle spillere, uanset om du i forvejen modtager undervisning, selv er underviser, er med i orkester eller harmonikaklub.

Desuden har vi korte kurser relateret til musikken: Sangskrivning, skrivekunstens glæder, og performance. Vi har samlet et lærerpanel bestående af de bedste kræfter indenfor vores områder.
Spiller du efter noder eller gehør? Hos os er der plads til alle, også hvis du har særlige ønsker. Har du et instrument eller en musikalsk interesse, der ikke er nævnt i dette program, finder vi også ud af det.

Vi glæder os til at møde dig i musikskolen SPIL OP.

På gensyn.

Ina Kjelstrup, skoleleder